JEZU UFAM TOBIE


PLAN BOŻY

JEST

POZYTYWNY



KOMUNIA ŚWIĘTA DO UST NA KLĘCZĄCO!

Tylko Szatan nie chciał i nie chce przed Bogiem i Matką Bożą upaść na kolana!

Dewiza Św. Maksymiliana M.Kolbe - „ Kolana a nie rozum "

Jeżeli zechcesz, zachowasz przykazania, a dochować wierności jest Jego upodobaniem.

Panie Jezu, staję przed Tobą taka, jaka jestem. Przepraszam za moje grzechy, żałuję za nie, proszą, przebacz mi. W Twoje Imię przebaczam wszystkim, cokolwiek uczynili przeciwko mnie. Wyrzekam się szatana, złych duchów i ich dzieł. Oddaję się Tobie Panie Jezu całkowicie teraz i na wieki. Zapraszam Cię do mojego życia, przyjmuję Cię jako mojego Pana, Boga i Odkupiciela. Uzdrów mnie, odmień mnie, wzmocnij na ciele, duszy i umyśle. Przybądź Panie Jezu, osłoń mnie Najdroższą Krwią Twoją i napełnij Swoim Duchem Świętym. Kocham Ciebie Panie Jezu. Dzięki Ci składam. Pragnę podążać za Tobą każdego dnia w moim życiu. Amen

poniedziałek, 29 lipca 2013

Św. Marty – wspomnienie obowiązkowe
Komentarz do Ewangelii
Św. Augustyn (354 - 430), biskup Hippony (Afryka Północna) i doktor Kościoła
Kazanie 103, 1.5; PL 38, 613
„Kobieta zwana Martą przyjęła Jezusa w swoim domu”
      „Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili” (Mt 25,40)... Oto dla ciebie, Marto, kojące słowo. Jesteś błogosławiona w twojej posłudze i jako nagrodę otrzymasz spoczynek, którego pragniesz. Teraz troszczysz się o wiele rzeczy: dajesz pożywienie niezbędne dla śmiertelnego życia ludzi, nawet jeśli chodzi o świętych. Ale kiedy dojdziesz do ojczyzny, znajdującej się na końcu naszej drogi, czy znajdziesz cudzoziemców, których trzeba ugościć, głodnych, których trzeba nakarmić, spragnionych, których trzeba napoić, chorych, których należy odwiedzić, skłóconych, których trzeba pogodzić, martwych, których trzeba pogrzebać? Już nic takiego nie będzie.

      Co tam więc znajdziemy?  Na wysokościach znajdziesz to, co wybrała Maria, ponieważ tam wysoko będziemy karmieni, nie musząc dawać jeść. Tam wysoko wykona się doskonale to, co wybrała Maria na ziemi, kiedy zbierała jedynie okruchy, spadające w obfitości ze stołu Słowa Bożego. Chcesz wiedzieć, co będzie tam na górze? Pan o tym opowiada, kiedy mówi o swoich sługach: „Zaprawdę, powiadam wam: pan przepasze się i każe im zasiąść do stołu, a obchodząc będzie im usługiwał” (Łk 12,37).    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz